Thursday, June 01, 2006

ျဂိဳဟ္ကမၻာေပၚက ခ်ိဳေသာခါးေသာ ေန႔စြဲမ်ား

ကၽြန္မတို႔ဟာ celebrity ေတြ မဟုတ္ၾကပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔လုပ္ေနတဲ့ လုပ္ငန္းဟာ celebrity တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ကိုအျမဲေမြ႕ေပ်ာ္တဲ့ ပရိသတ္ေတြ ရွိပါတယ္။

သူဆိုတဲ့ Planet ဟာ သူကိုယ္တိုင္က သက္ရွိတစ္ေယာက္မဟုတ္ေလေတာ့ သူ႔ကို အသက္သြင္းဖို႔ ကၽြန္မတို႔ သက္ရွိလူသား၀န္ထမ္းေတြက ေန႔စဥ္တာ၀န္ယူလုပ္ကိုင္ေနၾကပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔လုပ္တဲ့ အလုပ္ေကာင္းမြန္ေလေလ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ သက္မဲ့ celebrity ၾကီးဟာ ဂုဏ္သတင္းေမႊးလာေလေလပါပဲ။ နာမည္ေက်ာ္လာတာနဲ႔အမွ် ပရိသတ္ရဲ႕ လိုတမျပည့္တဲ့ လစ္ဟာခ်က္ေတြကိုလည္း ကၽြန္မတို႔ရင္ဆိုင္ရတာ မၾကာခဏပါပဲ။ ပရိသတ္ေတြဟာ သူတို႔လိုအင္ေတြ ေအာ္ဟစ္ေတာင္းဆိုၾကဖို႔ အသက္မရွိတဲ့ Celebrity ကို ကိုယ္တိုင္တိုက္တြန္းလို႔ မရႏိုင္တဲ့ေနာက္ေတာ့ သူ႔ေနာက္ကြယ္ကလူသားေတြျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မတို႔ကိုပဲ တိုင္တည္ေအာ္ဟစ္ေနၾကေတာ့တယ္။

ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ကိုယ္ရည္ေသြးတာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မလက္ခံတာတစ္ခုကေတာ့ ကၽြန္မတို႔ဟာ အလုပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ပရိသတ္ေတြ မေတာင္းဆိုခင္ကတည္းက လုပ္ေပးခဲ့တာခ်ည္းပါပဲ။ ဒါမွလည္း ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အလုပ္တာ၀န္ဟာ ေက်ပြန္တယ္မဟုတ္လား။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ႏိုင္ငံတကာက အင္တာနက္နဲ႔ အြန္လိုင္းပရိသတ္ေတြရဲ႕ ဖြံ႔ျဖိဳးမႈအေနအထားကို ကိုယ့္တတ္စြမ္းႏိုင္သေလာက္ေတာ့ မ်က္ျခည္မျပတ္ သိျမင္ေနခဲ့ၾကတယ္။ ျမန္မာျပည္သူေတြေမြ႕ေပ်ာ္ႏိုင္မယ့္ က႑ေတြကို ဦးဦးဖ်ားဖ်ားတင္ဆက္ေပးႏိုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားခဲ့ၾကတာခ်ည္းပါပဲ။

သိတဲ့အတိုင္းပဲ.. celebrity ျဖစ္တိုင္းလည္း လူတိုင္းကခ်စ္ၾကတာမဟုတ္ပါဘူး။ မခ်စ္ရံုတင္မက အမုန္းခံရတဲ့ celebrity ေတြလည္း အမ်ားၾကီးပါပဲ။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ဒါကို ရင္ဆိုင္ခဲ့ၾကရပါတယ္။ ဒီအျဖစ္ဟာ တကယ္ဆို ခါးသီးပါတယ္၊ နာက်င္ကိုက္ခဲပါတယ္။ သည္းခံႏိုင္ဖို႔ ခက္ခဲခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ကိုယ္တို္င္ celebrity တစ္ေယာက္လို ေအာင္ျမင္မႈေတြ ခံစားေနရသူေတြလည္း မဟုတ္တဲ့အတြက္ ေအာင္ျမင္မႈရဲ႕ ဒဏ္ကို သြယ္၀ိုက္ခံစားရမွန္း မသိခဲ့ပဲ ေပါက္ကြဲခဲ့ပါတယ္။ ခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ဒါဟာ ကၽြန္မတိုိ႔ကို အခ်ိဳအခါး အရသာစံုတဲ့ ဘ၀ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ ပိုမိုရင့္က်က္ေအာင္ သဘာ၀နိယာတရားက ပို႔ေပးလိုက္တဲ့ အေနအထားတစ္ခုဆိုတာကို ကၽြန္မ နားလည္မိပါျပီ။

ကၽြန္မတို႔ဟာ အသစ္ေတြဆီကို ေျခလွမ္းေနခဲ့ၾကတာမ်ားတာမို႔ က႑ေဟာင္းေတြဟာ အိုေဟာင္းျပီး အသက္မဲ့ေတာ့မလိုလို ျဖစ္ေနခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြ ရွိခဲ့တယ္။ ကၽြန္မတို႔ သတိျပဳမိတဲ့အခ်ိန္မွာ ဒီက႑ေတြ စိုေျပေအာင္ ျပန္အသက္သြင္းဖို႔ ၾကိဳးစားၾကတယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ Forum နဲ႔ Instant Photos တို႔မွာ အထူးပါ၀င္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ အစည္းအေ၀းမွာကိုပဲ လူတစ္ေယာက္လွ်င္ ID အမ်ားၾကီးယူျပီး ဖိုရမ္မွာ၀င္ေရးဖို႔၊ ဓာတ္ပံုေတြတင္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ၾကပါတယ္။

စကားသံေတြ တိတ္ဆိတ္ညင္သာေနတဲ့ ဖိုရမ္မွာ သြားျပီးစကားေျပာၾကတဲ့ ကၽြန္မတို႔အတြက္ စတင္၀င္ေရာက္စဥ္ကာလဟာ အနည္းငယ္ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ပညာရပ္တစ္ခုခုအေၾကာင္းကို ရွည္ရွည္ေ၀းေ၀း ေရးသား ပညာေပးႏိုင္ၾကသူေတြ မဟုတ္ဘူး၊ ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္လည္း ရွည္ရွည္ေ၀းေ၀း ေၾကာ္ျငာႏိုင္သူေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ သာမန္ခင္မင္မိတ္ေဆြဖြဲ႔ရံုေလာက္နဲ႔လည္း ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ဖိုရမ္ဟာ စည္ကားလာမွာမဟုတ္ဘူးလို႔ ခံစားနားလည္ၾကပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ တစ္ေယာက္က ေတာ့ပစ္တစ္ခုတင္လိုက္၊ အဲဒါကို ေနာက္တစ္ေယာက္က ၀င္ေဆြးေႏြးေပးလိုက္၊ ေနာက္အိုင္ဒီတစ္ခုနဲ႔ ထပ္ျပီး ကြန္႔ေပးလိုက္နဲ႔ လံၾကဳတ္ေတာ့ပစ္ေတြလုပ္ရင္း အသည္းတယားယားနဲ႔ ဖိုရမ္မွာ ၀င္အာခဲ့ၾကတယ္။ ဒီေတာ့ပစ္ေတြမွာ အျပင္လူတစ္ေယာက္ေယာက္ လာေရးဖို႔အတြက္ လိုလားခဲ့ၾကတယ္။ ကၽြန္မတို႔ကိုယ္တိုင္လည္း နီးစပ္ရာ ပရိသတ္ေတြကို ဖိုရမ္မွာ၀င္ေရးဖို႔ ေရေရလည္လည္ တိုက္တြန္းခဲ့ၾကတယ္။ ဒါ.. ေအာင္ျမင္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔မွာ ဘာမ်ားေရးစရာရွိလို႔တုန္း.. ေရးရင္းေရးရင္း ဖိုရမ္မွာေရးထားတာေတြကို ေ၀ဖန္တာေတြပါလာတဲ့ေနာက္ ဖိုရမ္၀င္ေနက်ပရိသတ္ေတြဆီက မေက်မနပ္တံု႔ျပန္သံေတြ ဖိုရမ္မွာ ေရာက္လာတယ္။ သူတို႔အခ်င္းခ်င္း လက္တို႔ျပီး အေဖာ္ညႇိကာ ေ၀ဖန္ေလကန္ေနသူေတြကို ဆန္႔က်င္ဖို႔ၾကိဳးစားၾကတယ္။ ဒါကလည္း ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဖိုရမ္ကို လူအသစ္ေတြပါ ပို၀င္လာျပီး စကားေတြ ပိုေျပာလာၾကတယ္မဟုတ္လား။

ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔အတြက္ ကံဆိုးတဲ့အခ်က္တစ္ခုက ဒီေ၀ဖန္ထားတဲ့ ေတာ့ပစ္မွာ ေရးထားတဲ့ ID ေတြအားလံုးနီးပါးဟာ သူတို႔ခ်စ္တဲ့ Celebrity ၾကီးကို အသက္သြင္းေနတဲ့ ၀န္ထမ္းေတြျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ ပရိသတ္ေတြက မၾကာခင္ သိသြားၾကတာပါပဲ။ တစ္ခ်ိန္မွာ သူတို႔သိရင္သိသြားမယ္ဆိုတာ ၾကိဳေတြးခဲ့ေပမယ့္ သူတို႔ရဲ႕ခံစားခ်က္ဟာ ကၽြန္မတို႔ျဖစ္ေစခ်င္တာထက္ အမ်ားၾကီးေက်ာ္လြန္ျပီး အဆိုးဘက္ကိုေရာက္သြားတယ္။ သူတို႔ဟာ ေနာက္ဆိုရင္ ေကာင္းတာေလးေတြ ေရးမွျဖစ္ေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ အသိထက္ သူတို႔ကို celebrity ၾကီးကိုယ္ႏိႈက္က သေရာ္ကားေမာ္ကားျပဳတယ္ဆိုတဲ့ အဆိုးျမင္ကို ရင္ထဲမွာ သိမ္းထားၾကတယ္။ ဒါကလည္း လူ႔စိတ္သဘာ၀အရ ျဖစ္တတ္တာပါပဲ။ သူတို႔ကို ဆိုးတယ္လို႔ေျပာလို႔မရေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔ဟာလည္း မွားတယ္လို႔ မျဖစ္ခ်င္ၾကျပန္ပါဘူး။

ဒီအျဖစ္ေတြကို ဒီအတိုင္းရိုးရိုးေလး တင္ျပခဲ့ၾကရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲ။ ခုေတာ့ တျခားျပႆနာတစ္ခုကို အစခ်ီျပီးမွ ဒါေတြကိုဆြဲထုတ္ျပီး ကၽြန္မတို႔ဆိုး၀ါးေၾကာင္း သက္ေသထူခံရတာ တကယ္ကို ခံစားရခက္စရာပါပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဖိုရမ္မွာ လူေတြ ေတာ္ေတာ္ေမြ႕ေပ်ာ္လာျပီး ကၽြန္မတို႔လည္း လံႈ႔ေဆာ္မႈေတြကို အရွိန္သတ္ဖို႔ၾကိဳးစားခဲ့ျပီးေနျပီ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မတို႔ဟာ ပရိသတ္ေတြေရးတာ အသံုးမက်ဘူးလို႔ ေျပာမယ့္အခ်ိန္လည္း မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ခုမွျပန္ဖတ္ရင္ အရင္က လံႈ႔ေဆာ္ခ်င္တဲ့သေဘာနဲ႔ ေရးခဲ့တဲ့ ေ၀ဖန္ေရးစာလံုးေတြဟာ နည္းနည္းရင့္တယ္ဆိုတာ လက္ခံပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ျပႆနာရဲ႕အစကေတာ့ ဒီဟာနဲ႔စတာမဟုတ္ပဲ ပရိသတ္တစ္ေယာက္က ကၽြန္မတို႔တစ္ေယာက္ေယာက္က သူ႔ကိုယ္ပိုင္လြတ္လပ္ခြင့္ကို ခ်ိဳးေဖာက္ေႏွာင့္ယွက္တယ္လို႔ အေၾကာင္းျပတိုင္တန္းရာက စခဲ့တယ္။ ကၽြန္မတို႔တစ္ေတြရဲ႕ အျပစ္ေတြကို တစ္စစီဆြဲထုတ္ျပတဲ့ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ ဖိုရမ္မက္ေဆ့ခ်္ေတြ၊ ကၽြန္မတို႔ ID name ေတြဟာ ပရိသတ္အၾကား သတင္းေမႊးသြားပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕စြပ္စြဲခ်က္ဟာ ကၽြန္မတို႔တေတြအတြက္ အလြန္ရယ္စရာေကာင္းတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခုျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မတို႔ဟာ ေျပလည္ေအာင္ေဆာင္ရြက္ရမယ္ဆိုတာကို နားလည္ခဲ့ျပီး စိတ္ေက်နပ္မႈ ဘယ္လိုေပးႏိုင္မလဲ အေျဖရွာခဲ့ပါေသးတယ္။ တစ္ဖက္နဲ႔တစ္ဖက္ ႏွစ္ဖက္ျဖစ္လာတဲ့ေနာက္ စိတ္ဓာတ္ေတြဟာ ထင္သေလာက္မရင့္က်က္ႏိုင္ေသးတဲ့ ကၽြန္မတို႔ကလည္း သည္းမခံႏိုင္ေပါက္ကြဲခဲ့ရပါေသးတယ္။ မွတ္မွတ္ရရပါပဲ။ ေနာက္ေတာ့လည္း ပရိသတ္တစ္ေယာက္တည္းရဲ႕ စိတ္ျပႆနာကို သိပ္ျပီးအာရံုမစိုက္ပဲ လ်စ္လ်ဴရႈျပီးေတာ့ ကိုယ့္ celebrity ၾကီး ေကာင္းစားဖို႔ကိုပဲ ဆက္လုပ္ေနၾကဖို႔ ၾကိဳးစားခဲ့ၾကပါတယ္။

Instant Photos မွာလည္း ပံုေတြပို႔တဲ့သူ နည္းလာတယ္ဆိုရင္ စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ ပံုေတြကို ကၽြန္မတို႔ကိုယ္တိုင္ ေရြးခ်ယ္ပို႔ေပးၾကရင္း ပရိသတ္ေတြကို ျပန္ေခၚပါတယ္။ ဒါလည္း ေအာင္ျမင္ခဲ့တာပါပဲ။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ကိုယ္တို္င္ celebrity မဟုတ္ေပမယ့္ ပရိသတ္ေတြ ကိုယ့္ေနာက္မွာအျမဲလိုက္ပါလာေစရမယ့္ သေဘာတရားကို နားလည္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီသက္မဲ့ celebrity ၾကီးရဲ႕ အရိပ္မွာခိုထားျပီးေနာက္ သာမန္လူေတြလို စိတ္ဆိုးလုိက္၊ ေျခေခ်ာ္လက္ေခ်ာ္လုုပ္လိုက္၊ ဘ၀င္ျမင့္လိုက္၊ ရန္ျဖစ္လိုက္လုပ္တာေတြဟာ ကၽြန္မတို႔ပရိသတ္ေတြရဲ႕အျမင္မွာ အျမင္မေတာ္ျဖစ္ေနျပန္တာမို႔ တခါတရံမွာ အသက္ရွဴရခက္ခဲတဲ့ ေန႔ရက္ေတြကို ရင္ဆိုင္ခဲ့ရပါတယ္။ ခုထိလည္း ပရိသတ္ေတြဟာ အက္ဒမင္ၾကီးျဖစ္ေနျပီးေတာ့..ဆိုတဲ့ အေတြးအေခၚနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ေျခေခ်ာ္လက္ေခ်ာ္ အမွားအယြင္းေတြအေပၚ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ၾကီးေတြ ျဖစ္ေနၾကဆဲပါပဲ။ ဒီအတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရပါတယ္။ သူတို႔စိတ္ထဲမွာ ကၽြန္မတို႔ဟာ သိပ္ၾကီးက်ယ္ေနတယ္။ ၀မ္းသာရမွာလား ၀မ္းနည္းရမွာလား မသိေအာင္ပါပဲ။ တရား၀င္ေတာင္းပန္ပါ လို႔ ေတာင္းဆိုတာေတြဟာ ကၽြန္မတို႔ကို မ်က္လံုးျပဴးေစတယ္၊ နားမလည္ႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေစတယ္။ လူေတြ ဘာလို႔ဒီလိုျဖစ္သြားၾကတာလဲ.. ဒါကို ကၽြန္မတို႔ အခ်ိန္တစ္ခုခုမွာ ဆက္စပ္နားလည္ႏိုင္လာမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ လတ္တေလာမွာေတာ့ ကၽြန္မတို႔ Perfect ျဖစ္ရဖို႔ မၾကိဳးစားႏိုင္ေသးတာမို႔ တတ္ႏိုင္သမွ် အလုပ္ေတြေကာင္းေကာင္းဆက္လုပ္ဖို႔ကိုပဲ စဥ္းစားထားၾကပါတယ္။ တစ္ခါ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ရတာေတြအတြက္ ဆယ္ခါစိတ္ေက်နပ္စရာေလးေတြ ပရိသတ္ကို ေပးႏိုင္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္။

5 Comments:

At 12:42 AM, Blogger Wai Phyo said...

အမေရ။

ခင္ဗ်ားေျပာေတာ့မွ ကြ်န္ေတာ္တို႕ အျဖစ္ကိုလည္း ျပန္ေတြးမိျပီးငိုရမလို၊ ရယ္ရမလိုျဖစ္သြားတယ္။ ကိုယ္ခ်င္းစာပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕လည္း လုပ္ဖူးပါတယ္။ ကိုယ့္ေက်ာင္းေကာင္းက်ိဳးအတြက္ဆိုျပီး ၀ဗ္ဆိုက္ေလးေထာင္၊ ဖိုရမ္ေလး အတည္တက်ျဖစ္ ေအာင္လုပ္။ Hosting ေလးကိုလည္း ရွိတဲ့ပိုက္ဆံအပို၀င္ေငြ ေလးထဲကေနစုျပီး လုပ္ေပးခဲ့တယ္။ ကိုႏွင့္ ဘာသိဘာသာ ေနလို႕ရေပမဲ့လည္း ေက်ာင္းစာေတြၾကားထဲကကိုက ဒီအဖြဲ႕အစည္းေလး၁ခု အတြက္ မေနႏိုင္ မထိုင္ႏိုင္လုပ္ေပးေနတာပါ။ အမတို႕လိုပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႕လည္း User Id ေတြထည့္ အသက္မ၀င္ေသးတဲ့ ဆိုက္ေလးကို အသက္၀င္ေအာင္ လုပ္ခဲ့တယ္။

ဒါေပမယ့္အမေရ။ လူ႕စိတ္ဆိုတာ ဒီလိုပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ တို႕လည္း ပစ္စာေတြ အမ်ားၾကီးလာခဲ့ပါေသးတယ္။ User ေတြကလည္း မင္းတို႕ေတြၾကီးပဲ၊ ဆိုက္ကလည္း ပိန္းသေလးဘာေလးႏွင့္ မရင့္က်က္ေသးတဲ့ကြ်န္ေတာ္တို႕လည္း ေဒါမနႆေထာင္းခဲ့ရပါတယ္။

အခုလို အေတာ္ေလးအေျခတက်ျဖစ္သြားတာေတာင္ မေကာင္းေျပာခ်င္တဲ့လူေတြရွိပါေသးတယ္။ မင္းတို႕က မင္းတို႕ ပိုက္ဆံႏွင့္ လုပ္ထားရလို႕ လူပါး၀တာလား ဆိုတဲ့ အၾကည့္မ်ိဳးႏွင့္ ၾကည့္တဲ့လူကတစ္မ်ိဳး၊ သူတို႕အေျပာအဆို မတည့္တာကို ဖ်က္မယ္ျပဳမယ္လုပ္ရင္လည္း မိုက္ေၾကးခြဲခ်င္တဲ့ ရုပ္ေတြႏွင့္ျပဴးျပတာကတဖံု၊ ကြန္ပ်ဴတာေတာင္ ေကာင္းေကာင္းကိုင္တတ္တာမဟုတ္ဘဲႏွင့္ မင္းတို႕ဆိုက္ကို ငါလွမ္း Hack လိုက္မွာေနာ္ဆိုတဲ့လူေတြက တမ်ိဳး ႏွင့္ ေၾသာ္...... အက္ဒမင္မွန္းမသိေအာင္ ေနခဲ့တာေတာင္မွ လူေတြရဲ႕ ပါးစပ္ေအာက္က မလြတ္ခဲ့ပါဘူးဗ်ာ။

စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ တကယ္လို႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ Community Site .. သူတို႕ပိုက္ဆံႏွင့္ ဆာဗာေပၚတင္မယ္ဆိုရင္ ပိုေတာင္ဆိုးမွာပဲဗ်။ မင္းက ငါတို႕ ပိုက္ဆံႏွင့္ ဒီဆိုက္ကိုေထာင္ထားတာ ငါတုိ႕ကို ဘုရင္လို ဆက္ဆံဆိုရင္ေတာ့၊ ငါးပါးမကေမွာက္ေလေရာ့ပဲဗိ်ဳး။

ကြ်န္ေတာ္ေျပာရင္ ရိုင္းပါလိမ့္မယ္၊ လူတခ်ိဳ႕ေတြဟာ ကိုယ္ကိုတိုင္လည္း လုပ္ႏိုင္တာမဟုတ္ဘဲႏွင့္ သူမ်ားေကာင္းေကာင္းလုပ္ရင္လည္း ဖ်က္လိုဖ်က္ဆီး၊ မေကာင္းျမင္ခ်င္ၾကပါတယ္။ ဘာမဟုတ္တဲ့ ျပႆနာေသးေလးေတြကိုေတာင္ Magnify လုပ္ခ်င္ၾကပါတယ္။ အျပစ္တင္လိုက္ရမွ ၀မ္းသာသြားမဲ့ သူတို႕အတြက္ေတာ့ Admins/ Celebrities ( so called ) ေတြဟာ ထာ၀ရ ဓါးစာခံပါပဲဗ်ာ။ ဒီလိုႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႕လည္း ေနာက္ဆံုးမွာ နားလည္မႈဆိုတာကို ႏွလံုးမူစိတ္ထားျပီး ဥေပကၡာျပဳခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဆိုက္က ဒါေတာင္ Planet ႏွင့္ ယွဥ္ရင္ ေသးေသးေလးပါဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ အမတို႕ အေျပာခံရတာေတြကို သေဘာေပါက္ခံစားမိပါတယ္။ စိတ္မေကာင္းစရာဆိုေပမယ့္ အမေရ၊ ဂရုမစိုက္ပါႏွင့္၊ ဆက္သာလုပ္ပါဗ်ာ။ အမတို႕ ေအာင္ျမင္မႈႏွင့္အတူ ၀မ္းသာေပးၾကတဲ့သူ၊ အခက္အခဲေတြကို နားလည္ေပးၾကတဲ့သူ၊ က်ရႈံးရင္လည္း စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေပးၾကမဲ့သူေတြ အမ်ားၾကီးပါ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႕အပါအ၀င္ ျမန္မာျပည္က Users ေတြတင္မကဘူး၊ ႏိုင္ငံရပ္ျခား၊ ကမၻာတ၀ွမ္းက Users ေတြ အမ်ားစုကေတာ့ အားေပးေနျမဲပါ အမတို႕ေရ။

p/s ... ပို႕စ္အရွည္ၾကီးေရးလိုက္ရလို႕ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ Planet ကိုဖားယားေရးတာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ့္ကိုလည္း ထမင္းေက်ြးထားတာမွမဟုတ္၊ =) ကိုယ္ခံစားတာေလးကို ၀င္ျပီး လွ်ာရွည္ၾကည့္တာပါ ပရိသတ္တို႕ေရ။ ...

 
At 4:22 AM, Blogger Maribel Artaste said...

Hi!Great and interesting blog you have:) Come and visit my site too. http://motors.com.mm/?utm_campaign=mot_mm_lb_blog_martaste&utm_source=mot_lb_blog&utm_medium=lb_blog

 
At 4:24 AM, Blogger Maribel Artaste said...

Hi!Great and interesting blog you have:) Come and visit my site too. http://motors.com.mm/?utm_campaign=mot_mm_lb_blog_martaste&utm_source=mot_lb_blog&utm_medium=lb_blog

 
At 4:56 AM, Blogger phung bella said...

hi impressive blog.
We have a big website to sale cars online throughout Myanmar. Please visit us back at: http://motors.com.mm/?utm_campaign=mot_mm_lb_blog_phung&utm_source=mot_lb_blog&utm_medium=lb_blog

 
At 8:45 PM, Blogger Ingr Weber said...

http://wunzinminraja.blogspot.sg/

 

Post a Comment

<< Home